Články od Kristíny

Klagenfurt a postup na Hawaii 2015

26.07.2023 14:59
Z Ironman Austria na Majstrovstvá sveta na Hawaii 2015 Cyklistika 180km za 5:03 h a maratón za 3:25 h, to ma vynieslo až na Hawaii, aj keď som vyplávala 3,8km až za 1:20 h. Z plaveckého dna na triatlonový piedestál, aj to je možné J. Asi je naozaj všetko možné keď sa chce.. Ako to...

ME v Ironmane 70.3 Florida 2010

26.07.2023 14:57
Roku pána 2010 sme sa v lete vybrali do nemeckého Wiesbadenu na ME v Ironmane 70.3, teda v polke. Môj cieľ bol jediný a to získať slot na MS na Floridu. Spolu s Mirčim, kamarátom Mišom a jeho manželkou sme vyrazili už v piatok o 22.aby sme po kvalitnej automobilovej noci dorazili do Wiesbadenu pri...

Hawaiský Ironman roku 2009

26.07.2023 14:56
V sérii predstavovania top životných zážitkov má svoje pevné miesto Hawaiský Ironman roku 2009. To som už bola ostrieľaná triatlonistka a špeciálne na tento pretek som dostala prvý krát v živote sponzorský dar -tenisky Saucony od mladého 20-ročného triatlonistu, predajcu a dovozcu týchto...

„Ako zabehnúť prvý maratón“

26.07.2023 14:49
Ľudia sa ma stále vypytujú ako trénovať aby zvládli prebehnúť trať dlhú 42,195metrov, teda maratón. Odborníci Vám povedia, že treba trénovať dlhé trate, postupne zvyšovať vzdialenosti a minimálne raz prebehnúť celú dĺžku maratónu tréningovo. Ja si však myslím, že keď dáte do toho srdce...

Ako sa preteká so Sáblikovou keď nemá na nohách korčule

26.07.2023 14:48
Spojené majstrovstvá Slovenska a Čiech v cyklistike sa konali tento rok v Slavkove pri Brne.   Po tretí krát v živote som sa zúčastnila Majstrákov v časovke jednotlivcov, no tento krát sa   nedá povedať že do tretice to najlepšie.   Môj prvý pokus bol v roku 2011 kedy som sa stala...

Niko a baby

Nikuško za svoj zatiaľ krátky ale (vďaka neúnavným rodičom) intenzívny životík stretol viacero dievčat a má s nimi aj zaujímavé príbehy. Nečakajte žiadne love story. Na to máme ešte čas, aj keď už teraz musím povedať, že som rada, že je náš prvorodený je chlapec. Ak bude rovnako vyspelým...

MTB Valachy alebo aj Kulhavý môže mať defekt

26.07.2023 14:47
V dnešnom reporte z Valachy MTB maratónu sa pokúsim až tak nezveličovať. Umelecká nadsázka (jednoducho povedané preháňať) k mojim článkom patrí, no teraz sme na MTB maratóne skutočne zjazdovali nie dole potokom ale dole vodopádomJ O Valachy tour som sa dozvedela už dávno ale...

MSR polovičný Ironman Slovakman 113 Bátovce (alebo ako to konečne Niko na stupne dotiahol)

Do Bátoviec sme ako každý rok dorazili s predstihom, keďže máme chatu na Štiavnických jazerách. Už od rána fúkal nárazový ale aspoň teplý vetrík. Na bicykloch nám svietili disky, pripravené na usporiadateľmi avizovanú „rýchlu rovinatú“ trať. Kvôli kopcom, ktoré pred štartom začali opisovať...

Dieťa (Niko) a pes (Ari)

26.07.2023 14:46
Od psa pred založením rodiny nás odhovárali všetci, no vďaka Arimu som mala krásne tehotenstvo plné prechádzok, vychádzok a túr na kopce aj hory. Po pôrode však bolo treba začať bojovať s realitou, že dva sú viac ako jeden. Ako to zvládame a aké finty používame na to, aby sa...

Ironman 70.3 Pescara alebo autom 3000km s polročným bábom a psom.

26.07.2023 14:45
Sme šťastlivo naspäť a hneď úvodom prezradím, že môj záver nie je: Nikdy viac, ale: MINIMÁLNE RAZ KAŽDÝ ROK. Nášho synaka sme poctivo trénovali miernejšími jazdami v aute (do 500km) ale aj tak sme pre istotu zvolili rozdelenie cesty na dve etapy a prvú najdlhšiu cestu 1000km do kempu...

Did Not Finished Powerman Germany 2014 alebo materstvom z Terminátorky Bábovka

26.07.2023 14:44
Uplynulú nedeľu sme sa vybrali do Falkensteinu pri Plauen v Nemecku aby sme po nekonečnej tortúre skončili Laci DNS a ja DNFJ. Laco zažil rozum a kvôli polovičnému Ironmanu v Taliansku, kde štartuje o dva týždne sa ráno po 3 hodinovom spánku za dažďa a 8stupňového...

Half Ironman Graz 2014 a môj „comeback“ na trate stredného triatlonu

Do Grazu sme tento rok cestovali v plnej poľnej, t.j. dvaja manželia pretekári, Nikuško, švagriná opatrovateľka a pes Ari. Odzvonilo cestovaniu na preteky na poslednú chvíľu a celý štvrtok sme strávili balením aby sme mohli vyraziť v piatok ráno. Prvý krát v živote sme sa...

Abu Dhabi international triatlon 2010, príbeh Zo zeme až do Hiltonu

26.07.2023 14:43
Musím sa na úvod priznať, že spomienky na Abu dhabi triatlon 1.ročník, ma trochu zosmutneli. Boli sme takí mladí a za málo peňazí sme zažívali tak veľa. Teraz som zodpovedná matka a chlapci študujú v zahraničí. Snáď to ešte niekedy zopakujeme.. V marci 2010 som sa zúčastnila...

Nikuškov prvý plavecký tréning alebo Ako sa dá o 30 minútach člapkania napísať celé litánie.

26.07.2023 14:42
Nikov prvý kúpací zážitok sme stanovili na 4 mesiace a jeden týždeň. Ráno som našťastie nestihla ísť behať so psom Arim, takže mi zostala energia na túto plaveckú tortúru. Pre nezainteresovaných (hlavne mužov) totiž môže znieť kúpanie bábätiek ako pohodička parádička, no ja som zistila, že asi...

MS Ironman 70.3 Clearwater 2010

26.07.2023 14:41
Pred štartom som nemala žiadne väčšie ťažkosti až na pár predštartových nezrovnalostí a na malý tŕň v chodidle z piatkového plávania. Keďže som si to dobre rozrýpala, zaspávala som v miernom strese, noc som úspešne prebdela a prestresovala sa až do budíčka o 5.00. Na moje počudovanie som si...

ME IRONMAN 70.3 Wiesbaden alebo ako som v roku 2010 postúpila na MS v polovičnom Ironmane

Keďže príbeh Hawaiský už všetci poznáte, dnes sa vrátim k Ironmanu 70.3. Roku pána 2010 sme sa v lete vybrali do nemeckého Wiesbadenu na ME v Ironmane 70.3, teda v polke. Môj cieľ bol jediný a to získať slot na MS na Floridu. Spolu s Mirčim, kamarátom Mišom a jeho manželkou sme vyrazili už v...

Môj druhý ČSOB maratón

26.07.2023 14:40
Kamarát sa ma v cieli pýta: „Ty si nebola ČSOB maratón minulý rok, však? Si bola tehotná.“ A ja odpovedám: „Bola som aj minulý rok, aj tento rok. Medzi tým som stihla byť tehotná, vydať sa, aj porodiť.“ Na ČSOB maratón som tento rok musela urobiť pár zmien. Za prvé som si musela obliecť...

Nemusí byť zlatý pretek, čo sa blyští.

26.07.2023 14:38
Dávno som Vás nepotrápila nejakým mojím veselým príbehom, takže si dnes zaspomínam na Poreč-ský medzinárodný triatlonový festival (a možno Vás aj týmto vystríham pred závodmi ktoré majú super názov ale názov je to jediné čo sa usporiadateľom podarilo). Kto nič nerobí, nič nepokazí a ja by som...

spoveď najmladšieho triatlonistu na svete

26.07.2023 14:37
Dnes Vám v mojom článočku s podnázvom „nekonečné mudrovanie“ napíšem spoveď najmladšieho 3-mesačného triatlonistu na svete a jeho pocity z prvého triatlonového sústredenia vo Dvoroch Nad Žitavou.   „Minulý piatok ma moji pošahaní rodičia zobrali na 7dňové sústredenie...

Powerman Zofingen

26.07.2023 14:35
Zvýšený záujem pretekárov o seriál dlhých duatlonov - Powermanov a hlavne o najťažšie a najdlhšie podujatie Majstrovstvá sveta v Zofingene, ma donútil zamyslieť sa nad mojím doterajším účinkovaním na tomto závode. Dúfam, že moje pocity z MS 2011 a 2012 Vás...

výstroj na beh a triatlon

26.07.2023 14:31
Dnes o špeciálnej športovej výstroji na beh a triatlon z mojich skúseností. Snáď Vám to urýchly poznanie, lebo skúšať všetko na sebe nie len trvá ale niekedy je aj nepríjemné. Čo som zistila, prezradím v nasledujúcich riadkoch. Tenisky: všetci vieme, že behať sa má...

o „cyklovýletoch“

26.07.2023 14:30
Keď sme ešte boli mladí a nemali peniaze ale mali čas (teraz nemáme ani čas ani peniaze ale veríme v poslednú tretiu možnosť), každé leto sme si dopriali viacero cyklovýletov s kapsami. Začínali sme na horskom bicykli a postupne sme sa vypracovali ku kúpe nosiča na sedlovku a na...