11.miesto Majtrovstvá sveta IM Hawai

10.10.2015 14:54 Tešíme sa z vynikajúceho výsledku. Tu sú slová priamo od Kristíny: "Na MS Ironman som obsadila 11. miesto z 200 v kategorii a 79. over all..spokojna som celkom aj ked vietor mi odfukol slovensky babsky rekord. Hlavne je ze som sa hodinu zlepsila a aj vysledkovo (v r.2009 29. zo 60). Na ostrove sme boli dva tyzdne a stihla som sa dobre aklimatizovat, plavanie som stiahla o 5 minut, no k tomu kolko casu som v poslednej dobe venovala plaveckym treningom som verila vo viac. Zradilo ma poslednych 50km na bicykli kde bol taky ostry protivietor aky sme na treningoch nezazili ani raz. Nabrala som 20 minutove manko na moj planovany vykon. Zaverecny beh je v danych podmienkach vzdy boj o zivot a som rada ze som sa tento rok vyhla krcom aj za cenu troch wc zastavok s pokrutenym premineralizovanym zaludkom.."