HALF IRONMAN GRAZ

07.05.2011 22:01
Minuly vikend 7-8.5. sme sa s Mirom prvy krat v tomto roku a prvy krat za Rocktechnik popasovali s tratami polovicneho ironmanu v rakuskom Grazi. Podujatie bolo tento rok prestahovane ku krasne upravenemu jazeru Rocksee. Prisli sme vecer pred zavodom, no briefing sme samozrejme nestihli. Pri rozbicyklovani som prisla na to ze som si zabudla tachometer a Filo mi skratil sedlovku pilkou od organizatorov takze som bola na starte v miernom strese ale vsetko nakoniec dobre dopadlo a moj zadok Filovi po preteku velmi dakoval. Absenciu pasta party vynahradili bolonske cestoviny v miestnej krcme, kde sa nam podarilo pozriet aj vystupenie slovenskych hokejistov. Patnastcentimentrovu uhlopriecku a paralelne sledovanie futbalu rakuskych stamgastov vynahradilo fantasticke kvasinkove pivo. Spali sme v kempe 500m od startu a bola velka zima, no pocasie v den pretekov bolo ukazkove a voda vdaka plytkosti mala na maj az neuveritelne horucich 17 stupnov. Pretek bol vyborne zorganizovany, jedine co mi chybalo boli gely na obcerstvovackach. Cyklistika bola trochu kratsia (ja som tachac nemala a Miro nameral 87km), moj "kvalitny" plavecky cas vznikol zrejme tiez o cosi kratsou plaveckou castou. Pre mna sa pretek vyvijal nad ocakavania (8-sma z vody, 3-tia po biku), Miro tiez super bicykloval a s cim sme neboli uplne spokojni snad napravime v dalsich zavodoch. Dakujeme Filovi za servis aj Rocktechniku za to ze sme zazili tento pekny halfironman (za moj casovkarsky bike stokrat vdaka Edovi Grolmusovi, skoda ze som ho nemala uz na Hawaii a Floride). Sportu zdar.. Kristina