Czechman 2.miesto

02.06.2012 13:28

Lapinová obsadila skvelým výkonom 2.miesto na polovičnom Ironmane v Čechách

report: Moje účinkovanie na Czechmane 2012 sa nieslo v znamení osobných rekordov. Čas som si vylepšila na 4:35:47 čo ma veľmi teší, plávanie som si zhoršila na 38minút vďaka tomu, že som plávala na orientačné bóje, ktoré boli dosť vedľa od tých, ktoré bolo treba oboplávať. Do vody som sa ledva dostala včas lebo sme mali dávať rozhovor do ČT4 aby nám po 10min čakaní povedali, že sa im pokazil mikrofón a nič z toho nebude. Rozplávanie som už tradične nechala na iných a so zlým pocitom, že dnes to nebude vďaka počasiu najlepšie som sa vrhla do vĺn medzi 370 štartujúcich. Z vody som už cítila, že okolo mňa nie je bohvieako veľa pretekárov a osamotený bicykel do potvrďoval. Začala som teda pučiť do pedálov, no zdvíhajuci sa vietor a hukot disku na rozbitej ceste ma znervózňovali. Na biku som musela obehnúť cca 150 ľudí ako raketa, napriek tomu, že som mala stehná v ohni, čo mi aj masér predpovedal v stredu. Pred behom som zosadla na 3 tej pozícii a cítila som formu na predo mnou bežiacu Candrovú. Obehla som ju 7km pred cieľom a podarilo sa mi ju prvý krát v živote poraziť. Na Simču Vykoukalovú to tento rok ani náhodou nebolo, nakoľko mi dala 8min vo vode a veľli sa zlepšila na bicykli. Som však rada, že zostalo víťazstvo v Rocktechniku. To, že som vyšla z vody na 12mieste a skončila 2.považujem za malý zázrak a najrýchlejší bike aj beh medzi ženami, mi povrdil, že moja orientácia na dlhé duatlony je správna. Kto má 25min čas môže si užiť zostrih preteku na ČT4 https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10155440826-triatlon/212471296330001-cesky-pohar-v-dlouhem-triatlonu-pardubice/