Half Ironman Graz

13.05.2012 10:26

Graz ma tento rok poriadne vystresoval, prvý krát v živote som si
vyskúšala aké je to obhajovať prvenstvo a do rána som ledva oko
zažmúrila. Normálne som sa preklínala, prečo si nemôžem len tak zo
srandy zašportovať ako keď som pred rokmi začínala, no obhajoba vyšla,
takže som si na bezsennú noc už ani nespomenula:-) Pretek sa vyvíjal
klasicky, z vody som vybiehala na 7-mom mieste s 8min mankom na prvú
ženu. Kopla som do disku a valila som sa cez pretekárov systémom
ferrari-trabant až kým som na 45km neprišla na to, že predo mnou je už
len policajná a usporiadateľská motorka. Nebojte nie som až taká
rýchla, ale štartovali sme 45min pred mužmi s veteránmi nad 55rokov.
Posledných 15km mi došla voda a jediná občerstvovačka na 86km trati s
0,5l zapečatenou sýtenou minerálkou bola už v nenávratne. Prichádzala
búrka a môj milovaný disk ma prestával počúvať, no dopučila som sa
pred jedným veteránom do depa s 8min náskokom na beh. Snažila som sa
bežať pomaly a myslieť na to, že idem powerman o týždeň, no s búrkou a
pribúdajúcimi otlakmi som radšej utekala pred bleskami a náskok na
druhú som zvýšila na 12,5min.. Takto je celkom príjemné vyhrávať aj
keď musím dodať, že časovky sme mali iba prvých zo 5 žien a najlepšie
rakúske spielmacherky sa pripravovali na majstrák v polke tento víkend
v Linzi. Výsledky
https://my3.raceresult.com/details/results.php?lang=de&page=6&eventid=11019&contest=1&name=1_Ergebnisse%7CDetailzeiten&CertificateLink=1&format=view