Moraviaman 2012 1.miesto

23.06.2012 10:37

Môj cieľ na Moraviamane bolo obhájiť prvenstvo z minulého roku a v kútiku duše som dúfala, že už konečne dám čas k 10-tim hodinám. Už druhý rok sa mi nedarí zájsť slovenský rekord pod 10:29 aj keď osobák mám 10:31:-) Plávala som ešte horšie ako zvyknem, lebo sa mi naberala voda do okuliarov. Bike ma potešil, lebo bol napriek 18-tim točkám okolo kuželov rýchly. Počasie bolo skvelé, pod mrakom a bezvetrie. Už som sa videla ako dvíham ruky najhoršie za 10:15 ked zabehnem pohodičku tempo 5min na kilometer. Tempo som si kontrolovala na Garmine, no v polovici maratónu ma začala pobolievať achilovka a prišli aj žalúdočné ťažkosti, tak som sa rozhodla si užiť nealko pivo na občerstvovačkách. Aj keď bol Moraviaman 2012 už môj 12-ty Iron, stále sa učím ako zájsť, čo najlepšie. Po Slovakmane 2011, kde som tlačila moc na biku a nezostali sily na dobrý beh, som si stanovila ísť bike na pohodu. Bežecký rekord v Irone mám 3:18 ale ten som samozrejme zabehla v boji o pozíciu. Na Moraviamane mi chýbali súperky aby som sa zmáčkla viac, aj keď priznávam, že vyhrať bez trápenia je tiež príjemné a nemusím teraz toľko regenerovať. Bike za 5:22 je môj najlepší a hlavne som sa po ňom necítila unavená. Vyplávala som štvrtá a z bicykla zosadla s hodinovým náskokom na druhú ženu..kiež by to takto bolo na všetkých pretekoch:-) Z pikošiek ešte spomeniem, že tento rok ma pobavil jeden triatlonista pred štartom, ktorý ma upozornil na to, že sú v jazere gigantické sumce. Vraj ich tam videli potápači, keď vyťahovali nejakého mŕtveho. Vo vode som sa stále obzerala, videla som aj nejaké dve rybky ale scéna z čelustí sa chvala bohu nekonala:-)