MSR V ČASOVKE JEDNOTLIVCOV

23.06.2011 22:10

..priatelia dnes Vám napíšem report  o cyklistických Majstrovstvách Slovenska v časovke jednotlivcov. Každopádne odporúčam vyznávačom laktátu vo svaloch. Bolo to len 22km, no do neuveriteľného kopca. Prvých 5km bolo mierne stúpanie proti vetru a za nimi čakal Šumperský Šturec:-) Čo bolo horšie po otočke bolo treba serpentíny zozjazdovať a to tak aby ste neprešli stredovú čiaru, čo by znamenalo nielen diskvalifikáciu ale aj istú smrť pri zrážke s oproti idúcimi pretekárkami. Z netradičnej trate boli rozladení aj cyklisti, no ja som ich aspoň zabavila tým, že som si chcela dať číslo na gumičku, rozcvičovala som sa v teniskách a prvý krát v živote asi videli aj švihovú atletickú rozcvičku. Z 30-tich žien ma zaradili do štartu ako druhú a mojou hlavnou úlohou bolo nespadnúť pred kamerami z pódia, lebo štart je už zacvaknutý v pedáloch. Svoju hranu som si vychutnala hneď od štartu kedy som už na piatom kilometri obehla pretekárku štartujúcu pred minútou. Nechala som sa však nahovoriť na odmontovanie košíkov na fľašu, kôli aerodinamike na krátkej trati, takže mi pod kopcom strašne došlo. Verná svojmu bojovému duchu som s prilepenými perami o zuby a vyschnutým hrdlom až po pľúca dobojovala do cieľa a nakoniec som všetkých prekvapila tretím miestom, za bikerkou a dráharkou. Samozrejme zo sloveniek, lebo češky sú ďaleko lepšie a výťazná olympionička Sábliková mi dala "len 5min" :-) Každopádne pekná časovka pred plným publikom, s doprovodným autom a rozbicyklovaním v stane na valcoch, pre triatlonistku nevídaný zážitok. Triatléti poďme o rok bojovať s cyklistami hromadne, dopočula soom sa, že aj Pali Šimko to možno skúsi..