Powerman Germany 5.miesto

20.05.2012 10:15

Počasie bolo tento rok výborné,aj keď mám osobne lepšiu náladu keď po ceste na pretek prší a ja nemám dlhý nos, že ostatní sú na horách a super výletoch kým ja sa trepem 8hod autom na pretek:-) Vedela som že mi trate nesedia ale keďže som obhajovala 3.miesto z minulého ročníka a ešte som sa zlepšila, verila som si na bedňu..až kým som nevidela na briefingu štartovku:-) Súperky z Powermanov už poznám a tento rok bola silnejšia konkurencia. Do Nemecka vycestovala 2.z ME Švédka Nistrom aj 3.z ME Dánka Svensen. Náladu si prišla zdvihnúť aj výborná Holandanka, kt. na ME vzdala.. Beh bol 1km prudký zbeh a potom nekonečných 7km tiahleho stúpania a späť. Už od štartu som z hrôzou zistila že mám zatiahnuté zadné svaly a bojovala s túžbou vzdať. Na kopci však vzdala Švédka Nistrom a to ma motivovalo k predstave, že dnes sa pôjde zle všetkým a treba len vydržať..Disk na 1000m prevýšení u mňa nehrozil, aj keď niektorí chlapi ho utiahli. Serpentíny s 17% stúpaním som prežila no na vrchu do tiahleho stúpania, kde sa inokedy jazdiť dá ma prekvapil silný vietor. Celú cyklistiku som rozmýšlala, či nemám defekty na oboch kolesách, že idem tak pomaly:-)
Na záverečnom behu som sa úplne netakticky dorazila, keď som sa neudržala a Nemku na 4-tej pozícii som neobehla normálne ale ako raketa, vďaka čomu ma pod kopcom tak skŕčovalo, že som musela chvíľu stáť a potom najstrmšie úseky 8km trate kráčať. V cieli som bola šokovaná, že som mala 6-ty čas 2.behu. Tento rok sa v Nemecku trápili asi úplne všetci okrem famózneho Belgičana, ktorý má mimozemskú pretekársku formu..K.