Gazárka horský triatlon 1.miesto

16.06.2012 10:36

Aj tento rok som si vymyslela trojboj, v siedmich dňoch som absolvovala Horský triatlon Gazárka (1.), MSR v časovke jednotlivcov (3.) a Moraviaman (1.):
Gazárka je moja srdcovka, oškrabala som retiazku z horáka, ktrorý hybernoval od posledného zimného triatlonu a vyrazila na Záhorie. Cesta sa trochu pretiahla vďaka veľkej účasti super cyklsitického podujatia S vetrom o preteky v Partizánskom, ale nakoniec sa nám podarilo doraziť 30min pred štartom. V depe som nastavila tvrdosť plášťov podľa Romana Martinčíka, ktorý nič nepodcenil a prišiel už deň do predu. Hlásil tvrdšiu trať a chvala Bohu som nepodfúkla príliž. Slnko pálilo ako divé ale ovady nás tento rok nechali na pokoji. Roman zosadol chvíľu predo mnou ale bežal ako mladík, takže sme sa videli až v cieli. Pretek bol super a už som sa zmierila aj s prebehom cez vodu, dokonca sa mi osvedčili nové tenisky s kopačkovým dezénom s kt.som bežala ako LandRover a vyhadzovala si piesok až na chrbát. Za spomenutie stoja prototipné medajle v tvare nočného budíka, sktorými sa organizátori vyhrali a pekne nám tikajú v spálni.