HALF IRONMAN CZECHMAN

04.06.2011 22:06

4.6.2011 sme sa postavili na štart Czechmanu v Mělicích (aj keď to tento rok nebolo v Mělicích ale našťastie sme na to prišli včas, 3 hodiny pred štartom:-). Podujatie organizáciou aj počtom pretekárov pripomínalo sériu Ironman 70,3. Pred pretekom sme prišli až o jednej v noci takže sme rozložili stan pri jazere v Mělicích, ktoré som si pamatala zo štartu pred 2-ma rokmi. Ráno nás však neprekvapili len kadibúdky pred ktorými sme spali, ale aj fakt, že okolo jazera sa 4hodiny pred štartom nič nedeje. Po dvoch koliečkach okolo jazera a po dedine a neúspešných rozhovoroch s miestnymi, sme konečne našli rybársku krčmu, kde vedeli o tom, že štart je 10km inde. Môžeme ďakovať nadpozemským silám (a hlavne organizátorom), že bol štart až o 12.00 a všetko sme stihli. Tento krát sme nemali fotografa, takže sme spravili len pár fotiek pri rozcvičke. Priebeh preteku bol pre mňa na začiatku nepriaznivý, lebo som vyplávala až 10-ta, no na bicykli som sa "zhranila" a pred behom už bola predo mnou len jedna pretekárka s náskokom 5min. Na behu som prišla na to, že po "pučingu" na biku už síl nemám a ozvala sa aj únava z Nemecka, no blahodárny dážď a povzbudzovanie Rocktechnikáčov ma predsa len dotiahli do víťazného konca.