HALF IRONMAN MORITZBURG

18.06.2011 22:09

Na polovičnom ironmane v Moritzburgu pri Drážďanoch (700km) sme si pozdvihli úroveň nášho predpretekového kempovania. Prišli sme až večer a kedže bolo jazero v centre mestečka, nezostávalo nám nič iné ako spať na cvičisku pre psov v miestnom parku. Stan sme radšej nevyťahovali, no o 2-hej ráno nás zmáčal dážď a tak sme sa vybrali hľadať strechu. Keďže sme úspešne začali na cvičisku psov, dotiahli sme to až na cvičisko pre kone. Pred zamknutými stajňami sme sa fantasticky nadýchali sušenej slamy a čakali, čo nám povedia ráno majitelia. Tí prišli až okolo 7-mej a s úsmevom nám ponúkli sprchy a wc. Musím povedať, že som ešte ráno pred žiadnym závodom nevidela toľko konských ksichtov:-) Usporiadatelia nás trochu rozladili štartovným 95eur, no pretek bol na vysokej úrovni a v krásnom prostredí. Plávalo sa okolo kaštieľa vo vode tak špinavej a popod toľké mosty, že sme sa cítili ako v stoke kanálu:-) Ženy sme štartovali 10min skôr a stretlo sa nás úctihodných 45 kusov. Ja som si spravila nový "rekord", keď som časom 38min vyplávala na 12-tom mieste. Zvlnená cyklistika v protivetre mi sedela a preto som vybiehala už z tretieho miesta. Keby som mala niekoho, kto mi povie, že som od prvej ženy len 1,5 min (veľa ľudí a veľa kôl), mohlo to dopadnúť aj lepšie, no aspoň som ušetrila sily na budúcotýždňový Ironman v Otrokoviciach. Už teraz sa teším, aké zážitky nám prinesie:-)