MS powerman Zofingen 13.Miesto a konečné 7.miesto v SP Powerman

02.09.2012 10:59

Na Majstrovstvá sveta v dlhom duatlone som odchádzala s malou dušičkou..od Slovakmana som sa mesiac borila so záhadnou chrípkou, kt.sprevádzal dráždivý kašeľ. Generálka na MS dva týždne pred MS na Powermane v Rakúsku dopadla fatálne a ja som musela kôli chorobe vzdať. Chvala Bohu sa v živote kôli neúspechu len tak ľahko nezrútim a preto som vyrazila na MS aj keď som mohla len týždeň rozbicyklovať a rozbehať moje uležané telo. Počasie bolo katastrofické, 4 dni pred pretekom nepretržite lialo a ochladilo sa na 11stupňov. V deň preteku bolo aspoň sucho tak som mohla obuť moje nové 8cm kolesá od Equinoxu. Po opatrnom behu na 10km som sa vrhla na kopcovitých 150km na bicykli, kde ma pozitívne prekvapila valivosť nových kolies, v zjazdoch ma dokonca nedobiehali ani pretekárky s diskom. V troch cyklo kolách boli 3stúpania, 5km, 5km a 3km a ešte prvé kolo sa zdalo, že napriek tomu že mi kopce nejdú to bude môj deň D. Sily mi však po chorobe rýchlo ubúdali a v poslednom kole ma prepadol aj hlaďák nakoľko občerstvovačka bola len jedna a v chladnom počasí sa energia rýchlo míňala. Na záverečnom 30km behu som zmobilizovala všetky sily a dokázala obehnúť jednu pretekárku. V ciely som mala dobrý pocit a aj organizátori mi gratulovali, že tento rok to bolo lepšie. Ja som im poďakovala so slovami že to bolo síce lepšie, no stále nie dobré:-) Čas som si zlepšila o 13min a v celkovom poradí som skončila medzi ženami o 8priečok vyššie. Progres tejto sezóny som teda obhájila, no ukázala sa pravda o tom, že takto ťažký a dlhý pretek na záver sezóny by chcel úplne inú prípravu ako moje pretekársky vyťažené letné obdobie. Výťazka Ewa Nistrom so Švédska išla len 3 preteky Powermanu za sezónu, z čoho ME a MS vyhrala a Nemecko vzdala. Najväčšia favoritka Dánska Swendsen doplatila na to, že vyhrala 5pretekov v seriály no neušetrila sily na MS. V konečnom rebríčku Svetového pohára v Powermane som splnila svoje tohtoročné predsavzatie a nakoniec som ešte o priečku poskočila a skončila na 7mom mieste. TOP 10 teda vyšlo a ja môžem konečne zregenerovať a tešiť sa na ďaľšie Powermany v Oktobry, kt.sa už budú rátať do ďaľšej sezóny. Ďakujem za podporu všetkým, oddychu zdar..K.