MSR Cyklokros Krupina

16.12.2012 19:18

..moja športová sezóna 2012 sa minulú nedeľu skončila 2.miestom na MSR v Cyklokrose v Krupine. Cyklistický zážitok bol umocnený snehom a blatom. Na kľukatej trati nechýbali ani pády v zjazdoch, juniorom sa podarilo padnúť už na štarte. Myslím, že cyklokros si našiel miesto v mojom kalendári aj pre rok 2013 ako výborný tréning rýchlosti a techniky, ktorý v lete na tratiach Ironmanu zanedbávam. Zo 4 pretekov Slov.Pohára v Cyklokrose, ktoré som absolvovala som nedokončila len jediný, kedy som odtrhla prehadzovačku. Moja forma na MSR vyvrcholila a dosiahla som najlepší výsledok práve na najdôležitejšom podujatí, z čoho mám veľkú radosť. Sezónu 2012 som teda uzavrela 22hým podujatím. Laci bol v kategórii Masters A 10-ty a Krupinské bahnenie si veľmi pochvaloval. O naše životy sa staral trianista Kubo, za jeho povzbudzovanie mu ďakujeme. Vidíme sa na pretekoch v r.2013. K.