MSR horské XC Valča

22.07.2012 09:39

V posledných dvoch týždňoch som sa pretekársky venovala športom z ktorých mi laktát tiekol ušami. Na moje prvé preteky horských bikov XC som sa pripravila jedným tréningom (triatlon Gazarka) v roku 2012. Moje plášte na zimný triatlon aspoň pobavilo smuných profíkov, ktorí nadávali na príliš technickú trať. Kolesá som si nafúkala na fantastických 6atmosfér a nebyť Janky Števkovej tak asi tlačím celú trať:-) Pretek znovu otvoril moje obzory. Na bahenných zjazdoch som zistila, že sa dá spadnúť aj pri tlačení bicykla. Moja predstava o krátkom tréningu výbušnosti sa zmenila na 2,5 hodinové laktátové trápenie, ktoré vyvrcholilo tým, že 4tý krát som už nedokázala vybicyklovať zjazdovku hore kopcom a tlačila som aj keď to nebolo technické ale o sile. Na moje počudovanie som dokázala obehnúť tretinu pretekárok a za 5 miesto som dokonca utŕžila finančnú odmenu 10(000)eur. Pretek bol inak vo Valči krásny, počasie prialo a ja verím, že to nebolo moje posledné XC. Keďže som tento pretek ututlala pred itrénerom Marekom, v pondelok som šla bežecké testy-opäť laktátové-kde som na 2km pod 7min stvrdla tak, že už asi nikdy neroztvrdnem:-)