MSR v časovke jednotlivcov bronzová medajla

20.06.2012 10:37

MSR v časovke sa konali v stredu a aj keď som si myslela, že už nedokážem nič blondínovské vysrstiť, po tom všetko čo sa mi už v živote podarilo, nevšimla som si, že sa idú dve kolá. Keďže som nemala tacháč a nepočula chalanov z doprovodného vozidla (kt.na tento fakt tiež prišli až v prvom kole) krásne som si zašpurtovala do cieľa. Picahalo ma v boku, točila sa hlava, proste hrana ako sa patrí, vydýchavam a ľudia na mňa kričia, že ešte kolo. Mala som veľkú chuť hodiť bicykel do garátu, no vyhecovala som sa ešte raz sa vyplaziť hore tiahlym stúpaním a zhraniť sa dvakrát. Aj keď sme štartovali v minútových intervaloch, obehla som 3 ženy, čo ma predsa len psychycky zdvihlo. Super zorganizované podujatie som nakoniec zvládla na 3.mieste a bola z toho opäť medajla z MSR, no ak  chcem uspieť viac zišli by sa nasledovné veci: a.) poznať trať b.) tachometer alebo wattometer c.) amplión alebo iný zosilňovač zvuku hlasov z doprovodného vozidla...a ešte taká maličkosť ako trénovať rýchlu jazdu za autom alebo motorkou, na čo sa mi ešte nepodarilo násť v živote čas..