POWERMAN AUSTRIA

22.05.2011 22:04

na nemeckom powermane sme s Mirom Princíkom vyskúšali morál behať a bicyklovať do kopcov (prevýšenie 450m beh 16+8km, 1200m bike 64km) v nových dresoch od Rocktechniku (ďakujeme). Pastapárty sme už tradične nestihli aj keď sme 700km cestu zahájili s dvojhodinovým náskokom. Po ceste sme poblúdili v Prahe kde sme brali kamošku fotografku. Prišli sme o 22.00 a keby sa okolo cielovej brány náhodou nemotkal riaditeľ pretekov, nájsť telocvičňu, ktorú organizátori otvorili ako noclaháreň chudobným pretekárom by sa nám na sto precent nepodarilo a spali by sme zrejme na lavičke v parku:-) Štart bol o 10.10 takže sme mali čas postresovať (ja som sa finálne rozhodla, ktorý bike idem použiť a Miro si strhol ventil pri fúkaní kolies). Beh začínal na atletickom štadióne, čo bola jediná rovina, ktorú sme zažili. 16km vyzeralo ako nekonečný zbeh mestom a nekonečný výbeh v lese, čo neskutočne rozbilo moju fyzičku. Napriek tomu že som sa snažila neprepáliť, som bola po behu tretia (konečne som našla svoj šport:-) a na úvodnom 16percentnom 5km stúpaní som skoro zomrela. Obehlo ma asi sto ľudí takže k rozbitej psychičke sa pridala aj rozbitá psychyčka:-) Miro mal deň nešťastia, na biku začal veľmi dobre no na kopci ho stretli rovno dva defekty, populárnym spôsobom, najprv na zadnom kolese-opravil, v zápätí na prednom a ďalšiu dušu už nemal. Na vrchu kopca pokračovala trať už len miernymi stúpaniami a stále sa dalo byť na hrazde takže časovkársky bike bol výhodná voľba. Na otočke mi padla reťaz a pri jej nahadzovaní som si odopla zadnú brzdu na čo som samozrejme prišla až v najstrmšom zjazde. Pred druhým kolom som to opravila, pričom som si vyliala všetku vodu z aeroflaše, nebiť panej s flaškou pred 5km stúpaním musela by som vzdať. V druhom kole som našla stratenú silu a začala zúrivo bojovať o tretie miesto (najrýchlejšia žena behu skolabovala v druhom kopci). Na otočke posle 8km behu sme ešte boli vedľa seba, no do záverečného výbehu do mesta som našla viac síl a mohla som sa tešiť aj z postupu na MS v Powermane (v powermane sa postupuje podľa bodových ziskov). Pretek každopádne odporúčam milovníkom kopcov, ja som v nich stále záľubu nenašla.