Powerman Malajzia

04.11.2012 09:49

4.novembra sme po druhý krát absolvovali Powerman v Malajzii. Tento rok sa organizátori vyhecovali na dvojnásobný počet pretekárov a na štarte bolo spolu 2000pretekárov. Neuveriteľné aké je Kuala Lumpur bohaté mesto a kolko ľudí má záujem pretekať a kupovať si najnovšie športové vybavenie. S našimi bicyklami sme tam pôsobili ako chudobní pocestní:-) Ešte že prišli aj atléti z Kene a z úsmevom na tvári tlačili do depa horské bicykle. Vo filipínskom národnom teame sme zase obdivovali prehadzovačky z rámu na favorite na záhadnej trubke pripomínajúcej časovkárske rajdy. Filipínka, ktorá minulý rok medzi elite ženami veľmi nehviezdila pokojne tlačila 45min pred štartom majonézovú bagetu a na veľké prekvapenie všetkých jej to dodalo energie, že mala najrýchlejší prvý beh a na biku udržala druhú pozíciu za víťazkou Radkou Vodičkovou. Pretekalo sa na tratiach 11km beh, 64km bike a 11km beh. Štart bol kôli tropickému teplu a vlhkosti o 7.00. Prvý beh nikto nesilil, lebo rozhodovala profilom zvlnená cyklistika. Ja som dlho držala tretiu pozíciu, ale ku koncu biku ma obehla švajčiarka, ktorú som síce v druhom behu dobiehala ale na iné ako zemiakové štvrté miesto to nestačilo. Tešilo ma však, že som zdolala rakúšanku, ktorá ma porazila na MS v septembri. Medzi mužmi dominovali tiež európania, takže ešte stále sme v duatlone pred ázijskými bojovníkmi, ktorí sa ale nezadržateľne zlepšujú. Laciho bolelo koleno, ale napriek tomu sa vypučil na 14.miesto v najpočetnejšej mužskej kategóriii. Po preteku sme sa vymanili z nóbl hotela, kam nás organizátori pozvali na honosnú večeru plnú morských plodov a húb (najideálnejšia strava na gélmi prevrátený žalúdok:-) do chatrče na pláži na Langkawi. Kto hovoril, že na Lankgawi je najlepší Ironman a prostredie krajšie ako na Hawaii, neklamal. Aj keď už dva roky tam Ironman nebol, miestny obézny jednozubý predavač kokosov nás presviedčal, že v r.2013 bude. Preteky v Malajzii sú nevšedným zážitkom, ktorý odporúčam každému. Letenky sú drahé ale všetko ostatné nekonečne lacné a dostupné. Teším sa, že dlhá sezóna duatlonov a triatlonov je na konci a ja sa môžem vrhať na moje obľúbené doplnkové športy ako cyklokros, bežky, zimný triatlon a pod.