Powerman Malaysia

13.11.2011 18:25

13.11.11 som zazila uzasny pretek v Malajzii. V konkurencii 700 pretekarov som sa nestratila, aj ked som sa z druhej zenskej pozicie koli prasknutemu spicu a rozcentrovanemu kolesu suchajucemu o vidlu prepadla na siedmu poziciu. Na zaciatok svetoveho pohara 2012 v Powermane je to ale aj tak viac bodov ako keby som pretek vzdala. Organizatori pripravili pekne ubytovanie, banket na ktorom sme odovzdavali sponzorom nase narodne dary (moj starky by sa potesil, ze skoncila jeho valaska put v Malajzii) v ich tradicnom odeve - sari.. Z ostatnymi elitakmi sme sa stihli pekne skamosit a musim skromne priznat ze vo volejbale sme Slovaci najlepsi:-) Prostredie preteku bolo uzasne, ale more som radsej obchadzala lebo ma dva krat polaskala meduza. Beh v 35stupnoch a 75% vlhkosti bol identicky s Hawaiom a velmi som sa tesila ze nejdem Ironman ale iba trojhodinovy Powerman. Pretek a pobyt v Malajzii vsetkym odporucam..K.